Thursday, December 9, 2010

Microsoft Office 2007 key


Semalam aku br dapat call dari akak aku, die tnya pasal key Microsoft Office.. Aritu aku dah share key tuk upgrade window 7 kan.. Kali ni aku nak share tuk Microsft Office 2007 plak.. Macam biasalah, kalau kita beli laptop mahal2 pun, Microsoft Office mesti die bagi yang trial punya.. Apelah punya kedekut.. Biasanye mesti die akan bagi Microsft Office yg trial tuk version Home and Student version.. Stiap kali bukak, mesti die suruh activate kan dgn memasukan kan key.. Lau x, lepas beberape kali guna..dah x leh guna..

So, untuk mengatasi masalah ni.. Cuba try guna key ni..

DDY79-433JV-2RXGX-MQFQP-PFDH8
or
M2YT4-2FPQC-FCGMG-RK7XD-K34YD

Aku dah try kat netbook mak aku ni.. Yang berkesan key yg kedua tu.. Nanti pas masukkn key tu, die akan suruh masukan referal key plak.. Abaikan je..just proceed terus untuk install.. Hasilnye, Microsoft Office anda akan bebas dari masalah actvation lagi.. Selamat Mencuba..

Note: Key ni utk version MO 2007 version Home Basic dgn Student je..yang lain xtau lah berkesan atau x..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...